Doorgaan naar inhoud

FAQ naar onze nieuwe winkel

Op 10 juli 2024 hebben we onze winkel volledig opnieuw ontworpen: de vorige winkel was meer dan 15 jaar oud en gewoon niet up -to -date. Dit had niet alleen invloed op het ontwerp, maar vooral de technologie erachter: veel dingen werkten alleen maar omdat we veel van de hand op de achtergrond hebben gewerkt. Maar alles is nu beter: we hebben niet alleen het ontwerp veranderd, maar ook het hele winkelsysteem.

Sommige kleinere dingen werken echter niet 100%, maar we zullen ze de komende maanden nog steeds repareren en aanvullen. We hebben alle details in deze veelgestelde vragen opgeschreven:

Kan ik mijn oude klantenaccount blijven gebruiken?

Helaas niet: We hebben je klantgegevens niet kunnen overzetten naar de nieuwe winkel. Je moet dus een nieuw klantenaccount aanmaken. Als je vragen hebt over oude bestellingen, kun je altijd contact met ons opnemen!

Is er geen verlanglijstje meer?

Momenteel niet, maar we werken eraan om weer een verlanglijstje beschikbaar te stellen. Je vindt je oude verlanglijstje echter nog hier. Let op: Op deze link moet je inloggen met je accountgegevens van onze oude winkel.

Waar kan ik mijn oude Lootbox-abonnement beheren?

Op de lange termijn willen we alle Lootbox-abonnementen naar ons nieuwe winkelsysteem verplaatsen, maar dat zal nog even duren. Tot die tijd vind je je abonnementsbeheer hier.

Ik heb nog een oud Lootbox-abonnement. Waar kan ik een upgrade bestellen of opzeggen?

Op de lange termijn willen we alle lootbox-abonnementen naar ons nieuwe winkelsysteem verplaatsen, maar dat zal nog even duren. Tot die tijd vind je je abonnementsbeheer hier, daar kun je ook de upgrade bestellen of opzeggen.

Ik heb aan jullie partnerprogramma deelgenomen. Wat is daarmee?

We hebben een nieuw partnerprogramma opgezet, dat je hier kunt vinden. Helaas konden we de oude accounts daarbij niet overnemen. We hebben alle partners hierover ook per e-mail geïnformeerd.

Waarom kan men niet meer via automatische incasso of onder rembours bestellen?

Beide betaalmethoden werden helaas de afgelopen jaren steeds vaker vooral door fraudeurs gebruikt. Naast de inspanning om deze fraudeurs vooraf te identificeren, was dit helaas ook erg duur voor ons. Daarom hebben we besloten deze betaalmethoden niet meer aan te bieden.

Als je geen creditcard hebt en geen gebruik wilt maken van aanbieders zoals Klarna of Paypal, heb je nog steeds de mogelijkheid om vooraf te betalen via vooruitbetaling of bankoverschrijving.

Waar zijn de klantfoto's?

Helaas hebben we deze momenteel nog niet overgedragen. We werken eraan, maar het kan helaas zijn dat we ze niet meer kunnen tonen.

Welke functies uit de oude winkel ontbreken nog?

Helaas konden we tot nu toe enkele dingen niet overdragen:

  • Productstemmen
  • Paaspuzzel
  • Papercrafts

Maar geen zorgen: We werken natuurlijk nog aan de paaspuzzel, die zal ook tegen Pasen 2025 klaar zijn, beloofd!

Op welk winkelsysteem draait jullie winkel?

Onze winkel draait nu op Shopify.