Op werkdagen (zaterdag niet inbegrepen) verzenden we nog dezelfde dag als u voor 15:00 besteld.
Op werkdagen (zaterdag niet inbegrepen) verzenden we nog dezelfde dag als u voor 15:00 besteld.
Je kunt jouw bestelling tot een maand na de bestelling terugzenden en je krijgt je geld onmiddellijk terug.
EKomi is een onafhankelijke onderzoeksprovider met bijna 100% klanttevredenheid voor ons. Voor meer informatie zie rechterkolom.
Voor een kleine vergoeding van 2 euro kan je 14 dagen na levering betalen.
Voor een extra bedrag van 9,90 EUR verzenden we de volgende dag vóór 12u als je voor 15u besteld en in Duitsland.
Je kunt betalen per factuur, debitkaart, vooruitbetaling, creditcard, PayPal, onder rembours of contant ter plaatse.
In de winkelwagen kan je geschenkverpakking kiezen voor al jouw producten.
Bij het bestellen kan je kiezen indien je wilt dat wij een bericht toevoegen in plaats van de factuur.
GetDigital werd opgericht in 2002 door Philipp Stern en Florian Schatz , met een startkapitaal van 1.000 Euro. Op de leeftijd van 11 of 12 begonnen ze te coderen (destijds, in BASIC en met behulp van de C64). Toen ze 18 waren richtten zij hun eigen bedrijf op en maakten ze zelf verschillende homepages en shop websites voor klanten. In juni 2002 stelden ze vast dat in heel Europa geen online shop is dat volledig gericht is op computergeeks. Natuurlijk moesten ze daar iets aan doen, en sindsdien bestaat getDigital.
Na meer dan dertien jaar in het bedrijfsleven, na vier verschillende hoofdkantoren (de kelder van Florian's moeder, de zolder van Florian's grootvader, een oude dansschool in Kiel-Projensdorf en tenslotte het "gebouw" in het industriegebied Kiel-Wellsee), na talloze internetproviders (niemand was snel genoeg) alsook een miljoen verscheepte t-shirts en gadgets (althans het voelde als zo veel), waren we nog niet tevreden. Geen wonder met zo'n geweldig team! Om je te laten zien wie er achter getDigital staat en wie voor wat verantwoordelijk is, vind je hier belangrijke informatie over onze diensten:
Ons magazijn bergt alle artikelen op die je kunt bestellen in de winkel. Jouw bestelling komt hier aan en hier worden alle dozen verpakt en verscheept. In de t-shirt zone drukken we het gewenste motief op jouw nieuwe t-shirt.
Onze klantendienst behandelt alle vragen, slecht humeur en ongelukjes. Als je een probleem hebt met een bestelling of een artikel word je hier geholpen. We klimmen daarna in de ring van DHL, technologieën of defecte producten, dat beloven we!
In een geekshop werkt niets zonder de IT-afdeling :) Onze nieuwe shop werd bijvoorbeeld hier gecreëerd. Bovendien is IT verantwoordelijk voor alles wat er achter de schermen gebeurt, of het nu het bestellingssysteem is of het mailsysteem die we gebruiken om antwoord te geven op vragen van klanten of nieuwe producten kopen.
Aankoop vult onze lege schappen: Ze herstockeren populaire artikelen en zijn ook voortdurend op zoek naar nieuwe producten. Wij staan in contact met dealers over de hele wereld, en wij communiceren meestal in het Engels. Naast grote fabrikanten, verschaffen kleine uitvinders ons ook met geekstuff. Productontwikkeling is ook heel belangrijk: We zijn erg benieuwd naar het realiseren van onze eigen productideeën. Het kan een lange weg zijn van het concept tot de voltooide gadget; veel van onze geeky bestsellers zijn op deze manier gemaakt. Voor het maken van een nieuw product, heb je de juiste ontwerpers, fabrikanten nodig en iemand die waakt over de kosten. ;) Wanneer een item eindelijk in ons magazijn komt, begint Productmanagement. Het artikel zal grondig onderzocht worden en alle denkbare juridische kwesties worden gecontroleerd. Bijvoorbeeld, de EU vraagt om veel informatie die op het product moet vermeld worden. Tenslotte, worden foto's, beschrijvingen en belangrijke informatie voor de winkel gecreëerd, zodat je je nieuwe gadget kunt visualiseren.
Je zult het niet geloven, maar er zijn nog geeks en nerds in Europa die nog nooit van ons gehoord hebben! Om daar verandering in te brengen, adverteren we op alle beschikbare kanalen waar we je mogelijk mee kunnen bereiken: We communiceren voortdurend met journalisten, plaatsen advertenties op Google en Facebook of schrijven coole posts voor onze Facebookpagina. Als je met ons wilt beginnen samenwerken, schrijf gewoon naar sponsoring@getdigital.de!
Management vertegenwoordigt het bedrijf (we zijn een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid), alles verloopt soepel en coördineert het personeel. Hier worden alle bureaucratische zaken afgehandeld, zoals juridische kwesties of salarisadministratie. De bazen tekenen voor alle projecten, zoals bijvoorbeeld een nieuw product. En als er iets niet werkt zoals het hoort, zijn we natuurlijk de eerste contactpersoon. ;)
Wij kunnen u een inzicht geven in hoe onze kantoren er van binnenuit uitzien. op de blog.