Op werkdagen (zaterdag niet inbegrepen) verzenden we nog dezelfde dag als u voor 15:00 besteld.
Op werkdagen (zaterdag niet inbegrepen) verzenden we nog dezelfde dag als u voor 15:00 besteld.
Je kunt jouw bestelling tot een maand na de bestelling terugzenden en je krijgt je geld onmiddellijk terug.
EKomi is een onafhankelijke onderzoeksprovider met bijna 100% klanttevredenheid voor ons. Voor meer informatie zie rechterkolom.
Voor een kleine vergoeding van 2 euro kan je 14 dagen na levering betalen.
Voor een extra bedrag van 9,90 EUR verzenden we de volgende dag vóór 12u als je voor 15u besteld en in Duitsland.
Je kunt betalen per factuur, debitkaart, vooruitbetaling, creditcard, PayPal, onder rembours of contant ter plaatse.
In de winkelwagen kan je geschenkverpakking kiezen voor al jouw producten.
Bij het bestellen kan je kiezen indien je wilt dat wij een bericht toevoegen in plaats van de factuur.
artikel nummer: 7263
De IT-Support heeft het niet gemakkelijk. Of je nu ondersteuning levert aan je familie of dat het officieel je werk is: Wij kennen inmiddels de belachelijkste vragen zoals bijv. bij de Any-Key...
Sommige vragen zoals, hoe werkt de koffiehouder op mijn computer, wil je echt het liefst zo snel mogelijk vergeten. Of het liefst helemaal niet eens beantwoorden. In dit geval helpt IT Service Wheel je verder! Draai het zelf (of nog beter: laat de user zelf draaien;)) en het probleem is opgelost - of tenminste opgeschoven. Jij hebt er in ieder geval geen last meer van.
User: Ik kan niet in rode letters printen...
Helpdesk: Heeft u een kleurenprinter?
User: Aha! Dank je.
In het ideale geval zal de user door het hoogwaardige Service Wheel gestimuleerd worden eerst goed na te denken voor hij een vraag stelt waar men eigenlijk zelf heel makkelijk een oplossing voor kan vinden. Of de user snel van begrip is hangt natuurlijk ook af van andere factoren waar wij helaas geen grip op hebben - daarom kunnen wij geen garantie geven dat hij daadwerkelijk er wat van leert.
User: Mijn monitor doet het niet.
Helpdesk: Heeft u hem aangezet?
User: Natuurlijk.
Helpdesk: Zet hem dan even uit.
User: Ja, nu doet hij het!
Mocht je het IT Admin Service Wheel niet op je bureau willen hebben liggen dan kan je het ook met twee spijkertjes (niet inbegrepen) aan de wand bevestigen - misschien direct voor je deur? Voordat een user bij je komt moet hij eerst draaien en wellicht is het probleem al opgelost door de wijze raad op het rad. In veel gevallen is het probleem sowieso al opgelost voor je hem naar zijn begeleidt ... ;)
Gelijkwaardige producten